KhoyUniversityLogo
English            
  


 

 
 تصویر موجود نمی باشد  
نام و نام خانوادگی:
باقر سرداري
سمت:
مدیر امور آموزشی
مدرک:
دکتری فلسفه تعلیم و تربیت




بیوگرافی

 تحصيلات:

-کارشناسی مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی از دانشگاه پیام نور اردبیل از سال1374  تا سال1378      

- فوق ليسانس برنامه ریزی درسی از دانشگاه علامه طباطبایی از سال 1379  تا سال1381 

-دكتري تخصصي(Ph.D.)      فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد  علوم وتحقیقات تهران

شرح وظایف

نظارت به امور ادارات زیرمجموعه (ادارات آموزش دانشکده ها، ‌اداره امتحانات، دفتر مطالعات و تصویب رشته، دفتر برنامه‌ریزی آموزشی، دفتر نظارت و ارزیابی)

- کنترل و تائید پیش‌نویس کلیه مکاتبات در حوزه آموزش

- هماهنگی و ارائه گزارشات درخواستی به حوزه خدمات آموزشی سازمان مرکزی

- هماهنگی و برگزاری جلسات کمسیون و شورای آموزشی  واحد

 ایجاد هماهنگی در زمینه امور آموزشی با دیگر معاونت ها

-  نظارت بر عملکرد  آموزش های واحد

- نظارت برامر معادلسازی واحدهای گذرانده شده دانشجویان درمقاطع پایه

- بررسی وضعیت و آمار مربوط به افت ظرفیت پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف و اعلام ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت به مرکز آزمون دانشگاه

- استعلام صحت نام و مدرک تحصیلی دانشجویانی که اسامی دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل گردیده اند در لیست دانشگاههای معتبرنمی باشد ازمعاونت محترم آموزشی دانشگاه(ثبت نام)

- مکاتبه درخصوص داشتن و یا نداشتن سابقه انضباطی دانشجویانی که حراست، گزینش و یا معاونت محترم فرهنگی واحد خواستار آن گردیده است.

- رسیدگی به درخواست ها و شکایات دانشجویان در خصوص عملکرد آموزش­ها

- رسیدگی به درخواست های کارکنان آموزش

- پیگیری و هماهنگی امور مربوط به تصویب و راه اندازی رشته های جدید در واحد دانشگاهی

- انجام امورات محوله از طرف معاونت محترم آموزشی


سوابق اجرایی

مدیر گروه علوم تربیتی و روان شناسی از سال 1393 الی 1395



مقالات

رديف

عنوان مقاله

عنوان مجله

دوره

شماره

سال انتشار

 

1

انسان در حکمت متعالیه و استنتاج دلالتهای تربیتی از آن

فصلنامه  ادبیات فارسی

بیستم

20

1391

2

تبیین نظام آموزشی اسلامی  - ایرانی با تاکید براهداف و اصول تربیتی برمبنای هستی شناسی حکمت متعالیه.

چکیده مقالات همایشس فلسفه تعیم وتربیت

سوم

یک

1392

3

بررسی رابطه بین سبک تدریس معلمان با مولفه های برنامه درسی چندفرهنگی

 چکیده مقالات همایش منطقه ای برنامه درسی چند فرهنگی

اول

یک

1392

4

The exposition of pattern of education system Iran with emphasis on purposes and principles of education based on ontology, the transcendent philosophy

European Journal of Experimental Biology,

سوم

یک

2013

5

The exposition of the theory of the Trans- substantial motion in the Transcendent philosophy and itseducational implications for Iranian educational system improvement

Life Science Journal

دهم

1s

2013

6

The explanation relationship between teaching style and philosophic mindedness universityfaculty of Islamic Azad University of Khoy.

 

 JOURNAL OF BEHAVIORAL SCIENCES IN ASIA

February

 

2014

 كتب منتشره:

رديف

عنوان كتاب

تأليف

ترجمه

ناشر

محل انتشار

سال انتشار

1

سهم ناشناخته سبك هاي تفكر و يادگيري در آموزش

تالیف

 

ساوالان

تهران

1392

2

دانش خانواده وجمعیت

تالیف

 

دانشگاه آزادخوی

دانشگاه آزادخوی

1393

 طرحهاي پژوهشي:

رديف

عنوان طرح پژوهشي

مرجع تصويب

اعتبار طرح (ميليون ريال)

سال پايان پژوهش

1

بررسی رابطه بین سبک تدریس وذهنیت  فلسفی اساتید دانشگاه آزاد واحدخوی

دانشگاه آزادخوی

40000000

1392

دوره ها و كارگاههاي آموزشي:

رديف

نام دوره و كارگاه

مدت به روز

سال برگزاري

كشور برگزار كننده

دانشگاه يا موسسه برگزار كننده

1

مدیریت آموزشی

1

1383

ایران

مرکزآموزش وتحقیقات صنعتی ایران

2

فناوری اطلاعات

10

1383

ایران

شرکت داده پردازی ایران

3

آموزش خلاقیت

1

1383

ایران

مرکزکارآفرینی دانشگاه تهران

4

اصول ترجمه

4

1385

ایران

دانشگاه آزاد خوی

5

کتابخانه دیجیتالی

2

1385

ایران

دانشگاه آزادخوی

6

آشنایی باقوانین پژوهش

1

1386

ایران

دانشگاه آزادخوی

7

روان شناسی تربیتی

3

1387

ایران

دانشگاه آزادخوی

8

آشنایی بااینترنت

2

1387

ایران

دانشگاه آزادخوی

9

کاربردفناوری اطلاعات درتعلیم وتربیت

2

1387

ایران

دانشگاه آزادخوی

10

ارزشیابی واندازه گیری پیشرفت تحصیلی

3

1387

ایران

دانشگاه آزادخوی

11

روشهای برقراری ارتباط موفق

2

1389

ایران

دانشگاه آزادخوی

12

اصول وفلسفه تعلیم وتربیت

2

1388

ایران

دانشگاه آزادخوی

13

مهارتهای تعلیم وتربیت2

5

1389

ایران

دانشگاه آزادخوی

14

مهارتهای تعلیم وتربیت 3

5

1390

ایان

دانشگاه آزادخوی

15

آیین نامه های آموزشی وپژوهشی

1

1390

ایران

دانشگاه آزادخوی

16

قرائت ومفاهیم قرآن

2

1391

ایران

دانشگاه آزادخوی

17

آمارمقدماتی

3

1391

ایران

دانشگاه آزادخوی

18

معرفت افزایی

3

1391

ایران

دانشگاه آزادارومیه

19

طرح ضیافت اندیشه اساتید

2

1392

ایران

دانشگاه آزادارومیه

20

برنامه ریزی درسی

2

1393

ایران

دانشگاه آزادخوی

 



  تمامی حقوق این سایت متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی خوی است
آمارکل: 5565887
دیروز : 1285
امروز : 665
آنلاین : 130